دخمل مامانی و بابایی

فقط 6 هفته مونده !!!

1391/2/20 12:37
نویسنده : خاله مهتاب
448 بازدید
اشتراک گذاری

حوووووووووووووووررررراااااا منیلا یک هفته بزرگتر میشود....

سلام نفس مامانی . خوبی دخترم  ؟ فدای دختر نازم بشم که دیگه داره واسه خودش خانومی میشه . امروز رفتی توی 33 هفتگی .

دختر نازم دیروز کالسکه و روروک و صندلی ماشینت هم اومد عزیزم . خیلی خوشحالم دیگه کم کم همه چیز داره آماده میشه عزیزم . بابایی هم از خوشحالی توی پوست خودش نمیگنجه !!!

ای خدا شکرت!! هیچ وقت فکرشو نمیکردم بالاخره به این هفته و ماه برسم . خدایا ازت ممنونم که تا الان مواظب دوونه ی بهشتیم بودی . خدا جونم تورو خدا واسه همیشه مواظب دختر گلم باش .

ایشالله که سه نفری ... من و تو و بابایی مهربون زیر سایه پروردگار به خوبی و خوشی زندگی کنیم .

دختر مامان فقط 6 هفته دیگه مونده تا بدن ظریفتو توی آغوش بگیرم...

فقط 6 هفته دیگه مونده تا نفسهات رو استنشاق کنم و لذت ببرم ...

فقط 6 هفته دیگه مونده تا صدای خنده ها و گریه هاتو بشنوم و آرومت کنم ...

وای خدا ... یعنی این 6 هفته هم تموم میشه ؟

دختر مامان میخوام عکسای 6 ماهگیتو که 22 هفته و 4 روزته واست بذارم مامانم ...

دوست دارم ببینی چقدر کوشمولو بودی ...

حالا دیگه خانومی شدی واسه خودت :))

رالهی که مامان فدات بشه . خجالت میکشی که دستتو گذاشتی روی صورتت؟

مامانی فدات شم دستتو نخور کبود میشههه...

باشه مامانی واست النگو هم میخرم ...


عزیزم ایشالله عکسهای تولدت رو بذارم....

من و بابایی همیشه عاشقتیم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهتاب
20 اردیبهشت 91 16:17
ایشالله سالم سلامت به دنیا میاد عزیزم.
نگار
20 اردیبهشت 91 16:45
عزیزم. الهی قربونت بشم.چه عکسای نازی.