دخمل مامانی و بابایی

8 ماه تموم شد ....رفتی تو 9 !!!!

1391/3/9 22:03
نویسنده : خاله مهتاب
383 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی مامان سلااااااااام....

عزیزم بهت تبریک میگم ... امروز وارد 9 ماه شدی .. دقیقا ماه دیگه این موقع شما توی بغلمی عزیزم دلم !!! از یه طرف واقعا خوشحالم که روزها میگذره و به رسیدن بهت نزدیک میشم ...

از طرف دیگه هم دلم واست تنگ میشه .... واسه تکون خوردنات ... واسه شکم قلمبم ... واسه نگاه مظلومانه ی بابایی به شکمم... محبت خالصانش به تو ...

میدونم چیزهای شیرینتری در انتظارمه ... اما این چیزها دیگه تکرار شدنی نیست ..

دخترم واسه داشتنت خیلی غصه خوردم و زجر کشیدم ... 6 ماه استراحت مطلق بودم و فقط واسه سلامتیت دعا میکردم ...

از همین جا واسه اونایی که نی نی دارن آرزو می کنم نی نیاشون سالم بیان تو بغلشون و انشالله اونایی که آرزو دارن نی نی بیاد توی دلشون به آرزوشون برسن...

عشق من 15 خرداد تولد حضرت علی (ع) هستش !! امسال واسه اولین بار روز پدر رو به بابایی تبریک میگم.. میدونم چه حس خوبی بهش دست میده ، یه حس بزرگی ... ابهت و حس پدرانه ...

الهی که من فدای هردوتون شم ... عاشق هردوتونم ... نمیدونم بعد از زایمان می تونم مثل الان به بابایی برسم یانه ؟!! امیدوارم خدا کمکم کنه تا پیشش رو سیاه نشم و توی تقسیم محبت اشتباه و نا عدالتی نکنم ...

منیلای مامان وقتی صبحها که از خواب بیدار میشم یه حس خیلی بدی دارم .... حس می کنم شب موقع خواب لهت کردم :(

اما شیرینم تا شما نگرانی منو حس می کنی بلافاصله یه کش و قوس میای تا خیال مامانو راحت کنی ...

الهی دردت بخوره به جونم... دختر مامان الان توی 35 هفته ای و دیگه خیالم راحته که اگه بدنیا هم بیای مشکلی واست پیش نمیاد . الان دیگه تموم اعضای بدنت تکمیل شده و فقط الان باید اون تن ظریف و کوچولوت رشد کنه ...

الهی که مامان فدای اون کف پای کوچولوت بشه ... تازگیا یاد گرفتی وقتی بابایی نازت میده کف پاتو خیلی خیلی محکم فشار میدی رو شکمم تا با بابایی بازی کنی و خودتو لوس کنی ...

عشقمی مامان فدات شم ... منو بابایی بی صبرانه منتظر ماه دیگه همین موقعیم ...

عاشقتم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهتاب
9 خرداد 91 22:16
الهی قربونش برم که به امید خدا یک ماه دیگه میاد توی بغلمون.
nona
9 خرداد 91 22:25
الهی قلبونه منیلا جونم بشم مبارک باشه مژگان جونم به سلامتی چیزی دیگه نمونده دو سه هفته تحمل کنی دخمله نانازت میاد تو بغلت ایشاالله بیصبرانه منتظرم ببینم چه شکلیه دخمله خاله
ستاره خوشبختی
27 خرداد 91 20:08
سلام مامان منیلاجون..خوب..ستاره خوشبختی نی نی سایتم..همشهری یادت میاد؟..همش به یاد تو و دختر نازت بودم..امروز وبلاگتو دیدم..انشاله به سلامتی نینیتو به دنیا بیاری...بازم به ما سر بزن..عکسای سیسمونی خوشگلشو هم بزار
آنا
11 تیر 91 21:47
یه عالمه لباس ناز اوردم برا نی نی گلتون ارزوووووووووووووووووووووون http://foroshlebastork.blogfa.com/
مامان الیناجونی
12 تیر 91 8:47
خیلی لحظه شیرینیه واقعاً از این لحظات استفاده کنید الینا هم همینطوری بود اون موقها انشاا... بزودی روی گلشو میبینیم واییییی