دخمل مامانی و بابایی

عمر من داره 3 ماهش تموم میششششششه...

1391/6/21 17:45
نویسنده : خاله مهتاب
273 بازدید
اشتراک گذاری

همدم روز و شبهام سلام  . عزیز دل مامان امروز شما 12 هفته و 2 روزته یعنی 86 روزته عشقم !! 28 این ماه 3 ماهگی شما تموم میشه و شما وارد 4 ماه میشی. اگه بدونی با اومدنت چه لطف بزرگ در حق کل خونواده ها علی الخصوص منو بابایی کردی ... از خدای مهربون ممنونم که یه مونس واسه روزهای تنهاییم بهم هدیه داد. عزیز دل مامان روزها به سرعت در حال سپری شدنه و شما روز به روز داری بزرگتر و شیرینتر و شیطونتر میشی . انشالله که یه خانوم با ادب و با شعور و متین بشی عزیزم . دختر گلم وجود تو توی خونه باعث شده تا وقتی بابایی از سر کار میاد خستگیهاشو پشت در بذاره و با خوشحالی و شادی وارد خونه بشه و شما با خنده های زیبا و شیرینت بابایی رو خوشحال میکنی . وقتی که بابایی میاد پیشت ازت میپرسه :: خب دختر گلم چه خبرا!!! از صبح تا ظهر چکارا کردی ؟؟؟ شما با شور و اشتیاقی خاص چنان لب و لوچتو واسه بابایی جمع می کنی و حرف میزنی که بابایی از ذوق زیاد میزنه تو سرو کله خودش !! دختر گلم شما الان می تونی حرفهایی مثل اَوه، گیق، اونگی رو بگی ... تازگیها آب دهنت خیلی میریزه فکر کنم دخترم میخواد دندون در بیاره . راستی دختر گلم به لطف وجود تو عمه مریم، عمه زینب و خاله مهتاب هم باردارن. واسشون دعا کن تا نی نیای سالم بدنیا بیارن . عزیز دل مامان شبها وقتی که میخوای بخوابی از خدا میخوام تا زودتر خوابت ببره و من کمی بخوابم اما وقتی که میخوابی دلم نمیاد چشم از صورت پاک و معصومت بر دارم . هر وقت به صورتت خیره میشم باور نمیکنم که تو فرزند منی  و من مادر شدم !! خیلی حس غریبیه ! هنوز باور نمیکنم موجود کوچولویی که ماهها توی دلم وول میخورد و بزرگ میشد الان تو آغوشمه و با صدای من آروم میگیره . وقتی توی چشمام ذل میزنی و با التماس کلمه "ن" رو میگی مامان دلم پر میکشه تا از شیره ی وجودم تقدیمت کنم . خیلی خوشحالم که تا الان تونستم از شیر خودم بهت بدم و هنوز بگیر شیر خشک نیفتادم . گلکم حالا میخوام چند تا از عکساتو بذارم تا مثه یه خاطره همیشه واسم تجدید شه . دوستت دارم میوه بهشتی مامان.

خدایا از این همه نعمتی که بهم دادی ازت سپاسگذارم و امیدوارم که بتونم قدر این همه نعمت رو بدونم . آمین .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اسما
21 شهریور 91 18:28
منیلای خاله پیشاپیش 3 ماهه شدنت مباااااااااااارک. الهی که در کنار مامان وبابایی مهربونت 300000000000 ساله بشی . بووووووس عکسای نازو برم من